lørdag 11. juli 2009

"Honest scrap"

Fikk denne koselige utfordringen av sivic http://sivicsinblogg.blogspot.com/ - tusen takk

regler er som følgende:

1. linke tilbake til meg i bloggen sin
2. kopiere "honest scrap" logoen til bloggen sin
3. skrive 10 sannheter om seg selv i bloggen sin
4. gi utfordringen videre til minst 7 andre bloggere og liste opp og linke disse til bloggen sin.
10 sannheter om meg.
1. Jeg har funnet mannen i mitt liv.
2. Jeg liker å glede andre.
3. jeg er et A menneske.
4. Jeg har en jobb jeg trives i.
5. Jeg elsker musikk.
6. Eh..... jeg er litt for glad i pepsi max og sjokolade.
7. Jeg er beskjeden.
8. Jeg holder meg i form ....he he i rykk og napp må jeg vel innrømme.
9. Jeg gleder meg over at jeg får arrangere stempeltreff.
10. Jeg lever etter mottoet - gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg.
Det var 10 sannheter om meg
jeg har lyst til og utfordre....
Lykke til folkens

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Takker så masse og for en hyggelig kommentar på bloggen min.

Klem Fra Eva Helen

Sivic sa...

Så kjekt at du tok utfordringen!!
Koselig å lese hva du skriver om deg selv : )
Ha en riktig fin sommer!!