lørdag 24. januar 2009

Jeg har fått en award


Tusen takk Anne, som har gitt meg denne.
Har aldri fått en aeard før så dette var ekstra kjekt

Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner.
De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".

3 kommentarer:

Iren sa...

Da må jeg få si tusen takk Anne Marit *klem* det var skikkelig koselig at du ville gi meg en slik award setter stor pris på det.

Så du hadde lagt igjen et spor i bloggen min tusen takk for det også ;o)

Er så ny i denne verden jeg enda så jeg må få litt hjelp til å bringe dette videre så ha tålmodighet ;o)

Ha en fortsatt flott helg!

Klem fra Iren

Anne I P sa...

Bare hyggelig å gi deg award Anne Marit, det fortjener du!!!

Klemmer fra Anne

Linda sa...

Tusen takk for award og hyggelig kommentar i bloggen min.
Nå gleder jeg meg til 21 februar ;o)

Klem